17. februar 2019
»Peticijo sicer jemljem resno, vendar vse tisto, kar je zapisano v njej, nikakor ne kaže na neko konsistentnost sprememb v šolskem sistemu.«
Opozarja na peticijo in poudarja pomanjkanje konsistentnosti sprememb v šolskem sistemu.
17. februar 2019
»Učni načrti so morda res obsežni, a imajo učitelji razmeroma veliko avtonomije, kaj bodo obravnavali.«
Pojasnjuje razmerje med obsežnostjo učnih načrtov in avtonomijo učiteljev pri izbiri obravnave snovi.
17. februar 2019
»Družba se razvija. Tradicionalni vzgojni ukrepi ne delujejo več, zato je treba najti tudi ustreznejše pristope drugje, predvsem pri izvajanju pouka.«
Izraža stališče glede potrebe po prilagajanju vzgojnih pristopov v skladu z razvojem družbe.
17. februar 2019
»Gre za predlog, da bi dijakom v srednjem strokovnem izobraževanju omogočili zaključek pri splošnih izobraževalnih predmetih na enak način kot pri splošni maturi.«
Pojasnilo glede predloga za izenačitev pogojev za vpis na univerzitetni študij v srednjem strokovnem izobraževanju.